Skip Navigation Links

News Release

Raja Ghanma ranked the 5th influential figure among the 100 power figures in the Middle East’s construction industry
Posted on

Arabtec Construction CEO, Mr. Raja Hani Ghanma, has recently been ranked as the 5th powerful leader in the construction sector in the Middle East Area for 2015. The classification was issued by The Construction Week Magazine.

Many criteria such as the company status and size and type of backlog are considered in releasing the annual classification.

Such great classification for Mr. Raja as one of the most influential figures in the construction industry is a doubtless evidence of Arabtec strength and position as being one of the biggest construction companies in the region, reflecting the continuous accomplishments recorded in the various construction fields.

Mr. Raja commented on the new ranking “I am proud to be selected among the 5th powerful and influential figure in the region. Such success would have not been achieved without the extensive efforts and continuous support by the Board of Directors, Executive Management, employees and labors towards such advanced ranking”.

رجا غنما بالمرتبة الخامسة ضمن أقوى 100 شخصية في قطاع الإنشاءات بالشرق الأوسط

حل السيد رجا هاني غنما الرئيس التنفيذي لشركة أرابتك للإنشاءات بالمرتبة الخامسة ضمن قائمة أقوى 100 شخصية في قطاع الإنشاءات على مستوى الشرق الأوسط خلال عام 2015 من قبل مجلة كونستراكشن وييك الناطقة بالإنجليزية.

وتقوم المجلة بإصدار التصنيف السنوي بناء على عدة معايير ترتبط بقوة الشركة ومكانتها وحجم ونوعية المشاريع التي تنفذها.

ويعتبر التصنيف الجديد، الذي وضع السيد رجا ضمن كوكبة من أشهر وأقوى رجال الأعمال المؤثرين في قطاع الإنشاءات، دليلاً إضافياً على قوة أرابتك وموقعها المرموق كواحدة من أكبر شركات الإنشاءات في المنطقة، والتقدم الذي تحرزه بشكل مستمر في مختلف مجالات الإنشاءات.

وقال السيد رجا في سياق ترحيبه بالتصنيف الجديد "أشعر بالفخر لاختياري ضمن أقوى خمس شخصيات مؤثرة في قطاع الإنشاءات في المنطقة، وما كان هذا النجاح ليتحقق لولا الجهود الكبيرة التي نبذلها والدعم المتواصل من فريق العمل من مجلس إدارة وإدارة تنفيذية وموظفين وعمال للوصول إلى هذه المراتب المتقدمة".

Back To List
  Copyright 2017 © Arabtec Construction, L.L.C.